Suddenly I see - this is what I wanna be.

Klockan är 11.22 och jag är vaken nu, what the f? Nej men jag ska faktiskt vara duktig kicka och plugga. Har en idrottsuppgift som ska vara klar nästnästa vecka, och så har jag matteprov på tisdag - inte pepp alls. Men jag bör ta tag i det här nu när jag är hos pappa, så jag inte slackar mig igenom veckorna hos mami. He he
Jag hittade en av låtarna som Sandra har på sitt pass, som jag letat efter i evigheter! Nu har jag lagt in massa work out-låtar på Spotify, så om jag känner för det så kan jag väl springa runt hemma i vardagsrummet och skutta lite, eller vad säger ni?
Förresten så drar jag till mami tonight. Då ska jag prata med henne om New York, for real nu. För vi SKA dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0