That's just the way it is.

14.00 utanför Pressbyrån på centralen. Där mötte jag Karin och Ulrika. Var alldeles för länge sedan, och det var riktigt kul att ses. Promenixen började, på Drottninggatan, mot vivissteinte! Efter att ha gått in på ett flertal kaféer så hittade vi det - Hurtig's Konditori på Drottninggatan, långt upp. Ett ställe jag rekommenderar stort! Lite dyrt, men helvete vad det var värt det. Jag har funnit mig en ny tefavorit dessutom - Rabarber Grädde (tack Karin!).
Vi flickor satt och diskuterade en hel del grejer fram till klockan 16:40 då vi var tvungna att röra på oss. Fattar inte varför vi inte har pratat på så länge, för det ångrar jag verkligen. Tack, hörrni!

Jag tänker inte plugga idag. Det är lov. Lasermannen börjar jag läsa när skolan börjar. Krönikan finslipar jag på på söndag kväll. Om sisådär åtta timmar ska jag kolla på hockeyfinalen. Imorgon har jag inga planer. Och på torsdag sover Mathilda här. Looking forward to it.





Kommentarer
Postat av: matt

Hockeynörd! Imorgon ska du leka med mig :D:D:D:D uss

2010-01-06 @ 01:18:52
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hihihih, YES I AMMMMM!

YES I WILLLLl!

påssusususu

2010-01-06 @ 02:52:59
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Alexander

Det vart visst torsk för canada ;)

2010-01-06 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0