Why does my hand fit yours this way?

Jag tog inga bilder igår, men det gjorde Felli. Jag, Ellinor och Felli var hos Hubbelish ute på Värmdö. Det var inte så pjåkigt, måste jag säga! Minus allt spårande dårå.. Jag hade ju egentligen planer på att åka hem till en viss Robin, men det sket vi i. Plus att jag var mest sugen på fest framåt kvällen, inte skräckfilm. Så det löste sig, det där.
Alla vi tre brudar slaggade i Älta, hemma hos Majs Hultin och sussade sött fram till klockan 12 då det blev frullebulle och Kejsarens Nya Stil. Måste säga att det var en riktigt bra film! Jag måste lära mig att uppskatta disneyfilmer mer, har typ glömt bort allihopa. Iaf(!) så fick jag och Ellie skjuts till centrum där vi två skiljdes åt och åkte till Tyresö Strand och Haninge Centrum (inte båda två, men ni fattar..)

Inga planer ikväll. Inget plugg ikväll, tror jag. Ska duscha, äta, skitsnacka och sova. Imorgon ska jag gymma efter skolan, med Mathilda (:

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ååh kejsarens nya stil! Oslagbart, haha :D Gym will be najs! :)

2010-01-25 @ 07:31:07
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0