You'll never fall.

Death Proof-musikknarkande gillar jag. Snart ska jag ge Voddler en chans och se om det finns någon bra film att kolla på. Hihi.
Idag! Då var jag med Mathilda. Bästis. Vaknade skittidigt, vilket inte var nice alls. Men det var det värt! När vi kom hem till Milli så körde vi på julklappsbyte. Neither of us var klara, så vi gav bort våra införskaffade julklappar. Av Mathilda så fick jag Larz-Kristerz singel, "Carina", ni vet? Haha, fan vad jag skrattade. Och så fick jag ett tält också! :D 4manna! Snacka om att jag och Felicia kommer ha mycket plats på Siesta och P&L i sommar... ;) Tackar så mycket :D
Det kollades på bl.a Sex and the City-filmen som imo är hur bra som helst. Ryste som ini helskotta. Njöt gjorde jag med.
Tro inte att det kommer dröja hundra år tills vi ses igen, för vi gör faktiskt det imorgon. Då slipar hon här.

jag längtar till fredag
.. bara så ni vet

 


Kommentarer
Postat av: m

Vad är det för musik?!?!?!



Mysig dag! Får ta en andra julafton om en månad eller så, haha :)

2010-01-06 @ 20:04:46
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0