You're the reason I am living.

Heldag med syster idag. Att vaccinera sig gjorde ont som fan, av någon störd anledning. Det blev inget skotittande, utan vi drog bara hem istället. Kollade på mobiltelefoner/converse/digitalkameror. Resten av eftermiddagen spenderades framför TVn, där vi såg the International och the Ugly Truth. Mummaa. Sedan åt jag middag hemma hos familjen Sernhall, vilket var riktigt skojiiiigt!
Imorgon natt klockan 02.00 är det hockey. Final. Kanada - USA. Vinner inte Kanada slår jag Spencer för att han bor i ett sugigt land. Jag lovar.

Dessa bebisarna är mina inom en vecka! (typ)


Denna beställs ikväll!


De här sötnosarna införskaffar pappa i New York!


Kommentarer
Postat av: Mathildabajssomåkertillkinaochmåstesparapengar

MEN OFTA!!!!!! FAN VAD JAG ÄR AVUNDSJUK NU. BAJSUNGE!!!!!!! <3

2010-01-04 @ 23:48:22
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hahahahahahahahaha :D

JADU, MIN KÄRA. That's what happens när man får försenade julklappar <:

2010-01-04 @ 23:49:03
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0