And I'm feeling good.

Huvudvärk. Det är vad jag har haft hela dagen. Hela jävla dagen. Jag har druckit vatten i mängder och försökt vila så mycket som möjligt. Har det hjälpt? Svar; nej det har det inte. Först funderade jag på om jag skulle ta en ipren när jag vaknade, för att hjälpa kroppen lite på traven, liksom. Men jag tänkte att det antagligen skulle gå över under dagen, och jag hade verkligen fel. Blir väl till att ta ipren nu, eller innan jag lägger mig.
Som vanligt så ligger det högar med kläder och andra grejer över hela min säng, vilket gör att jag funderar över ifall jag ska slänga ner allt på golvet och bara sova eller vänta någon timma, och se om jag kanske blir piggare och orkar ta bort allting lite senare.

Nu orkar jag inte med det här längre. För några månader sedan så köpte jag mig en klocka från Guldfynd. Svart, simpel sådan. Det finns två problem med den. 1: Armbandet är för stort, så den är lite stor runt min handled. 2: Den låter som fan! Jag stör mig jättemycket på det. Den tickar, och inte normalhögt som en vanlig klocka. Utan detta är plågeri för mig. Jag har lagt den i min hylla, under lite grejer i hopp om att det ska bli lite tystare. Har det blivit det? Jag vet inte. Det kanske bara är jag som stör mig alldeles för mycket på det för att märka skillnad. Tickandet får mig att tänka på Harry Potter-dock-videon. -"What is that mysterious ticking noice? Over here? Over there?" HEHEHE. Minns ni? Klart ni minns! Kommer nog vara tvungen att lägga klockan i något annat rum, långt bort från mig, innan jag lägger mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0