Ångesten smyger sig på.

Special K är min drog. Special K är Carolines drog. Jag har skrivit det tidigare, så ni vet det redan. Vi äter det till frukost, ibland till lunch, till mellis, när vi är sugna på något. Det fungerar skitbra, i alla tillfällen! Speciellt med färska, svenska jordgubbar också.
Nej men, pappa och Lena stör sig på att vi äter så mycket av det så jag känner att de överdriver lite när de drar till matbutiken. Kanske för att driva med oss? Eller så kanske det är så att vi faktiskt behöver så mycket. Nu när jag gick ner för att ta mig en skål med läckerheter (special K då) så öppnade jag skåpet där flingorna brukar finnas och hittade ytterligare 4 paket! Så de köpte 5 paket Special K? HAHAHA, är det verkligen vad som krävs? Tydligen. Antagligen är de paketeten slut om några veckor. Två kanske.
Nu ska jag kolla på Adventureland. Wohohi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0