Baby, it's louder.


Denna låten fanns med på spotifys hemsida när jag loggade in. Vad tycks? Jag gillar'en.

Igår snackade jag om att jag ville att det skulle åska och regna. Tydligen ska det åska och regna idag. Jag menade inte idag! Jag menade senare i veckan, någon dag när jag inte hade något speciellt att göra! Idag ska man ju hem till Olivia och fira henne/säga hejdå till Olivia. Kan det bli jobbigare? Det är skitvarmt och kvavt och äckligt, precis som Christofer sa att det skulle bli och precis det han sa att han inte ville ha. Var jag tvungen att önska det här?
Andreas bad om bra städmusik, jag gav honom Arctic Monkeys. När jag slog igång David Guetta började han gråta blod. Andreas gillar inte sån musik alls, om vi ska göra det lite mildare. Han var på Sweden Rock i år, då fattar ni säkert. Men jag spelar Arctic Monkeys och det tänker jag göra ett bra tag till, så han får bara acceptera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0