But that was just a dream.

Jag bestämde mig för att gå hemifrån Felicia till Ekstubben. Lite promenad skadar inte. Mycket bättre än att ta bussen ett fåtal stationer och behöva vänta där på nästa buss i 30 minuter. Jag trodde att jag hade gjort rätt val, och det visade sig att jag faktiskt hade gjort det. Jag kom dit och behövde vänta i cirka 10 minuter, men det var ett rent helvete för mig. Efter att ha stått stilla och diggat Franz Ferdinand i någon minut så kände jag ett stick på låret. "Helvete!", tänkte jag och slog till. Efter några sekunder började det svida och det var då jag insåg att jag hade fått ännu ett myggbett. Jag svor lite för mig själv men stod kvar. Då stack det till igen! Fy fan vad sur jag blev. Började gå runt på stället och spelade hög musik medans de som väntade på samma buss som jag kollade på. Såg säkert ut som ett fån, men det var vad som var nödvändigt. Jag led i flera minuter och slog till några mygg här och var tills bussen kom dit, ÄNTLIGEN! Nu sitter jag här och känner hur stora de betten har blivit :( Ni som inte vet - jag är överkänslig mot myggbett. Men visst var det bra att jag gick till hållplatsen och väntade i 10 minuter, istället för att ta bussen och vänta i 30? Glädjetjut på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0