Daddy long legs.

Tydligen det engelska ordet för 'harkrank', är inte det det sjukaste ni hört? Under det stod det 'crane fly', vilket låter mycket bättre. Vart fick jag det ifrån? Allting började med att jag och Felicia satt på mitt rum och snackade. Flickan satt i sängen och berättade någonting om en viss kille när jag såg en harkrank flyga upp bredvid henne. Jag skrek, fick inte fram några ord och pekade som en galning på hennes arm. Harkranken nuddade henne, hon skrek, hoppade upp ur sängen och vi rusade ut. Hahahaha, fan vad jag skrattade. Problemet var sedan att få ut äcklet, för det gick inte alls bra. Vi stod utanför rummet och letade efter den i rummet, så fort den dykte upp så sprang vi iväg till vardagsrummet. Kristian tyckte säkert att vi var dumma i huvudet för det enda han gjorde var att sucka.
Jag tackar min mamma, räddaren i nöden som släckte alla lampor i mitt rum, stängde fönstret och fick ut harkranken. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0