Fear.

Bra film.

Jag har ingenting att göra, det är varmt ute, jag vill sola men det finns ingenstans att sola hemma hos mamma. Eller, det är ganska osmidigt att sola på de ställena där det är möjligt. Tydligen är picknicken framskjuten till klockan 18.00 istället, vilket jag inte klagar på. Då är det inte så jättevarmt!
Imorse vaknade jag vid 5 och kunde inte somna om. Varför inte då? Jo, för en jävla harkrank låg och lät någonstans i mitt rum. Inte fan vågade/orkade jag kliva upp och försöka få den att försöka dra från mitt rum. Uäh.

Kommentarer
Postat av: jennie

svarreee; wellllll. jag skulle tro att jag kommer hem imorgon kväll, om mamma och pappa är snälla. Annars kommer jag aldrig hem. Men vad sägs som att dra ihop pickenicke någon dag innan ni åker eller dylikt ?

2010-07-13 @ 22:58:44
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: S

Ja, fredag kanske? :d

2010-07-14 @ 01:19:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0