I don't care who you are.

Efter att ha sett alldeles för många satc-avsnitt så har jag nu ont i huvudet. Det har jag haft hela dagen. Jag har druckit vatten i mängder, den har försvunnit, för några minuter, men har sedan kommit tillbaks igen. Jag känner mig så förbannat seg idag, vilket bara kan betyda en sak. Jag som trodde att jag inte var bakfull. Jag som trodde att jag drack tillräckligt mycket vatten igår kväll innan jag gick och la mig. Bullshit på det.
Och eftersom jag är på humör till att göra ingenting alls ikväll så blir det just det jag ska göra - ingenting alls. Fotbollen börjar om en timme, och jag funderar på om jag ska kolla på matchen. Imorgon är det final. Ungefär samma tid som matchen visas så visas även filmen 'Ghost' på kanal 4. En av mina favoritfilmer. En av mammas favoritfilmer. Det är nu jag börjar fundera över hur jag ska göra. Är fotbollen viktigare?
Under dagen har jag inte gjort mycket. Jag har solat, lyssnat på musik, druckit vatten och ätit jordgubbar. När det är sommar så är det fan tillåtet att äta jordgubbar hela tiden. Jordgubbar och vattenmelon, det kan jag inte få nog av. I alla fall - eftersom jag inte hade mycket att göra idag så har jag hunnit fundera över saker. Både bra och dåliga. Har insett vilka människor jag saknar, vilka jag inte vill ha någonting med att göra, men som jag ändå måste stå ut med några år till. Jag lyssnade på Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm och den fick mig att minnas så härliga minnen jag haft med en speciell person. Den fick mig att tänka på en kväll.. en sådan som jag minns nästan för mycket av, då vi var på väg hem, hade köpt hårfärg och vi väntade på bussen i Gullmars. Jag sjöng på låten, trallade runt, och blev filmad. Det jag inte visste var att just denna video skulle komma upp på youtube bara några dagar senare. Den finns fortfarande kvar, men det är självklart så att jag aldrig i mitt liv tänker berätta för er vad just den videon heter. Sjukt rolig kväll var det, och jag hoppas att du minns den lika bra som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0