I need someone to hold my hand.

Imorse vaknade jag till ljudet av en motorsåg eller två. Bara så ni vet - jag har världens sämsta morgonhumör om jag inte får sova ut och vakna på rätt sätt. Så när jag hörde detta fick jag lust att gå över vägen och strypa personerna som höll på. Men istället för att göra det så la jag täcket över huvudet, vilket faktiskt fungerade. Men det negativa med det, som ni kanske förstår, var att det blev så förjävla varmt. Jag svettades när alarmet gick igång klockan 11.07. Men det är lugna puckar. Jag har vridit tillbaks dygnet, tror jag! Dejtade kudden vid ettsnåret istället för fyra. Stolt över mig själv? Givetviiiis!

Idag blir det vattenmelonsätande, solande och kanske bokläsande. När solen slutar ta så hiskeligt mycket ska jag nog knäppa igång en film. Och ikväll kanske det blir en trevlig promenad. Eller... vänta.... Nu kom jag nyss på vad det var jag tänkte på igår! Idag ska jag skaffa höstterminskort på friskis. Så det kanske blir gympa för min del? Huhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0