I wan't no one to escape.

Inga bilder togs, vilket jag verkligen ångrar. Jag skulle ha tagit med mig kameran. Vilken som helst. Knäppt några bilder så jag hade haft någonting att visa er. Jag och pappa lunchade på hans jobb, där de har typ bäst restaurang för deras anställda. Glass på fredagar! Mmh, som jag skrev tidigare. En hit. Vi tog inte mycket eftersom vi redan hade planer på att dra oss till Fjällgatan och äta glass där. Vi tog bilen dit, satte oss och njöt av utsikten. Promenerade sedan runt lite däruppe på söder. Ni som läst Fogelströms böcker lär gilla det däruppe! Avslutade trippen med att åka runt lite på Söder/Kvarnholmen/Nacka kvarn för att kolla på schyssta lägenheter med fin utsikt. Kändes jäkligt skönt att umgås med papi, eftersom jag i princip ALDRIG får tid till det. Eller correction: Han har oftast aldrig tid till det.

Ser ut som att jag har planer för kvällen! Tidigare idag så fick jag ett sms från Rob, hon vill ha med mig på en hemmafest i Årsta. Tackar man nej till sådant? Lär bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0