I've become impossible.

Justja.
Jag har lagt märke till att jättemånga klagar på att det är så varmt inomhus på nätterna. Jag fattar inte grejen. När jag ska sova är det perf. Jag brukar sova med fönstret på glänt, typ, så inga äckelinsekter kommer in. När jag vaknar lite senare så kan det dock vara så att det är jävligt varmt, men då åker täcket av. Häromnatten var jag nära på att gå till tvättstugan och hämta ett lakan att ha som täcke istället, men jag var för trött för det.

Jag stör mig bara på två saker när jag ska sova under sommarhalvåret;

· Fåglarna härute i Boo har en tendens att låta och ha sig HELA natten. Är de höga? Det är frågan alla ställer sig. Det var verkligen helt galet inatt, inte som alla andra nätter, utan det här var extremt, och det var INTE kul.

· När jag får sms måste jag svara på dem innanför täcket. Det märkte jag igår. Om man annars flashar med mobilen hejvilt så blir man attackerad av malar, harkrankar och liknande. Inatt blev jag attackerad av en fet jävla mal. Vad ville den mig? Jo, den ville åt mitt mobilljus. Jag blev lite cranky efter det. Men den flög ut ur mitt rum. Tur för den, säger jag.

vad gör de här insekterna för nytta? Harkrankar, malar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0