Jag sover för sent.

Håret klipptes ~2 cm hos Medine och ögonbrynen noppades. Här snackar vi impulsgrej! Vi pratade om ögonbryn och jag sa att jag höll på att göra om mina och det var då hon sken upp! Hon ville fixa mina! Haha, jag som inte ens visste vad jag skulle göra med dem sa självklart ja åt att hon skulle göra det. 110 pix kan väl anses som ganska dyrt. Men jag ska bara göra det en gång till, i slutet på augusti skulle jag tro. Sen vet jag ju hur mina ska se ut. Jag är nöjd!

Imorgon är en av de dagarna då jag inte har någonting planerat, alls. På onsdag ska jag picknicka med Ida och Kajsa i Nyckelviken. Ser verkligen fram emot det! :) Så imorgon, kanske ska tvinga med någon på en fika? Jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0