Jävla SL...

Hemsidan har cpat sönder hela dagen, vilket gör mig irriterad eftersom jag jättegärna vill gå och lägga mig, men måste kolla buss innan jag kan stänga av datorn. Imorgon är det så att jag och pappa ska luncha, äta glass och köpa nya träningsskor till mig. Senaste gången jag lunchade med honom, på jobbrestaurangen, då.. då var jag fanimig liten alltså. Varje fredag serveras det glass hos dem, vilket alltid har gjort mig avundsjuk. Men imorgon är det fredag, och då blir det glass för min del! Glass i stora lass! På eftermiddagen blir det träning också, vilket jag ser fram emot som faaaan.

Har kollat på några avsnitt av Beverly Hills 90210. Shit vad det var längesen jag kollade på det. Kom ihåg när det gick på TV och jag brukade springa hem till mamma direkt efter skolan för att se det. Vilken nörd jag var. Hihihihi godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0