Let me see that body rock.

När det gäller att sola i Sverige så har jag nästan gett upp helt. När jag ligger där så känns det som att det inte blir någon skillnad. Idag låg jag och läste 'Människohamn' i kanske 40 minuter, det kändes så jävla onödigt att komma in sen igen och inse att jag inte fått någon färg. Jag gillar inte solen i Sverige. Kan inte vi ligga lite längre ner? Kan inte den här hela hadley-cellen bara dö? Eller förflytta sig mer åt vårat håll? Förstår ni vad det är jag babblar på om? Geografi A, mina vänner. Hi-tech på det! (eller inte)

Bo Kaspers musik sprider sig i mitt rum och jag dricker ur en Ramlösa-flaska. Intressant jävla skit att läsa om, eller hur? Pappa drog nyss för att springa, men jag följde inte med. För det är tråkigt. Jag menar det verkligen, jag hatar att springa. Imorgon ser det ut som att vi ska till Friskis och förlänga mitt medlemskap och hela den skiten. De dagarna då jag inte vet vad jag ska hitta på så kan jag likagärna dra till gymmet? Eller hur? Jag hoppas verkligen att jag tänker såhär när jag har möjligheten att göra det också.
Satan vad nice att det finns gym på campingen i Kroatien. Felicia och jag ska inte bli slappfetton, aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0