Nåt säger mig att du blir borta en lång, lång tid.

Fortfarande hos mamiiiii! Orkar inte åka hem än. Eller, egentligen ska jag inte hem. Felicia är på väg till Stockholm och jag ska till Älta och leka med henne! Innan det ska jag duscha, måla naglarna och äta jordgubbar. Och allting får ta hur långt tid som helst.

   Jag hittade skor igår. Gladiator. Svarta. Tamaris. På Jerns. Jättesnygga! Försökte hitta bild på hemsidan tidigare men de finns ingenstans och jag har ingen kamera här. Så bilder kommer upp senare! Det roliga var att det paret jag provade var det sista de hade i hela Stockholm. Hur soft att jag fick tag på sista? MHM. Provade även de snygga klackisarna (Felicia vet vilka jag menar) på Scorett igen. Fan vad jag vill ha dem. Finns de kvar i höst så... kanske......

förresten - dålig stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0