Onsdag den 7e juli 2010.

Det är den här dagen då jag, Sofia, har bokat upp mig, totally. Hela dagen är fylld med grejer att göra, vilket jag tycker är det bästa som finns, i alla fall när jag är på bra humör och orkar göra saker! Klockan 12.00 möter jag Ida och Kajsa för att ta en trevlig promenix till Nyckelviken och picknicka, ha det mysigt, catch:a up och annat trevligt. Anledningen till att vi ses så tidigt vet jag inte, men det är bara bra, för det betyder att jag kan dra och röra på fläsket (gymma) innan middagen och det tjafset. Sen har även jag och Marisa bokat upp oss för en kvällsfika tillsammans. Senaste gången så gick det inte bra alls med tanke på att Marisa var sjuk och inte alls blev bättre på några dagar, som vi hoppades på.
Onsdag! Bring it on!

Kommentarer
Postat av: hannas blogg

meen gud vad tråkigt!!!! fyy.... :(

2010-07-07 @ 21:25:53
URL: http:// hannahirvasoja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0