Peace&Love - det som blev, för min del.

Jag ångrar inte att jag drog hem. Som Sandra sa - "När man vill hem så vill man hem." och det var så det var. Nästa år ska hon och jag bo på vandrarhem/hyra stuga. Som fan.





Okej, jag orkar inte lägga upp mer.. Haha.
Under mina tre dagar på peace&love hann vi med en del. Fick bandet avklippt och ersatt med ett lugna camping-band helt i onödan, vilket sög eftersom röj-banden var mycket finare. Nu har jag ett blått, istället för ett gult, men det är väl okej. Vi hittade badställe, vilket ägde. Så istället för att vara skitäckliga så kunde vi fräscha till oss. Jag tackar mina vänner för en härlig campingvistelse, så att säga. Wihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0