She doesn't see her beauty.




bilder från både idag och igår

Igår;
Jag mötte Kajsa, Hesham och Ida i Slussen för att införskaffa oss diverse picknickgrejer. Lat och tråkig som jag är så körde jag på pastasallad, men det visade sig att jag inte var den enda med det! Alla möttes på plattan och tog oss sedan med buss till Djurgårdsbrunn där vi satte oss på en fet äng och umgicks. Myggsvärmen hälsade på när solen hade gått ner och det resulterade i att jag fick en hel del bett. Ett av dem är jättestort och sitter mitt på baksidan av låret, kan fan inte bli bättre.
Jag och Ida drog oss hemåt vid tolvtiden, vilket kändes skönt! Även fast alla som var kvar ville att vi skulle stanna. Men vi lyckades bjuda in oss själva på en fest, förstår inte riktigt hur, men de ville ha med oss! Woho.

Idag;
Efter en inte alls så trevlig bussresa till Sickla så träffade jag Kajsa och knallade hem till Ida. Eller jojuste, innan köpte vi picknickgrejer (fan vad jag picknickar!!!!!). Först hade vi planer på att bada, men det slutade med att vi inte alls gjorde det. Först var det för mycket folk, sedan blev det för sent. Haha, som tur är har jag redan badat i år så jag behöver inte känna mig efterbliven som Ida och Kajsa bör göra!
I alla fall så satt vi på en klippa i princip hela eftermiddagen tills vi bestämde oss för att dra till Espresso house och köpa varsin Frapino/islatte. Namnam. Sedan var det bara för mig att rusa till bussen och ta mig hem! Känns ganska skönt att vara hemma ikväll, eftersom jag varit borta de två senaste kvällarna. Elleeerrr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0