So come to me on friday, saturday or sunday.

Jag har äntligen gått och blivit av med min rädsla för in ear-lurar och köpt mig ett par! Det var så att mina ipodlurar gick sönder för ett tag sedan och då övertalade Felicia och min bror mig att köpa ett par. Jag har tidigare varit helt emot såna lurar eftersom bara tanken av att trycka in något i öronen gör mig obekväm, haha. Jag vet att jag är konstig, men det är så jag har tänkt när det gäller såna.
Nu kan jag inte klaga över ungar som tjuter på bussen längre, i alla fall inte när jag lyssnar på musik. Lurarna stänger ute allt annat ljud än musiken, vilket jag älskar! Exempel: Jag bestämde mig för att gå ut och sola en timme på altanen idag. Det jag inte visste var att pappa sågade isär ett träd i bitar, vilket lät som ini helvete. Jag bestämde mig för att testa mina lurar, och jag älskar dem ännu mer nu!


creative. webhallen ~300:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0