The future doesn't make itself.

Jag sitter och beundrar mina ögonbryn i fönstret. När det är mörkt ute så agerar mitt fönster spegel. Jag har inte hunnit fixa en till mitt rum än, men det ska fixas till hösten. En stor en, det lovar jag.

Caroline och jag tillbringade kvällen framför tvn häruppe. Först var Allsång på, direkt efter var det 'Mona Lisa Smile' som gällde. Har aldrig sett den förut, men har verkligen velat och nu fick jag chansen. En film jag gillar, helt klart!
Jag vill inte gå och lägga mig, men det verkar som att det lutar mot att jag gör det ganska snart. Finns inga roliga att prata med på msn och jag ska ändå upp tidigt imorgon, så varför inte? Jag hoppas på att hitta minihögtalare på Media Markt och att de kan kirra fler hål på klockarmbandet så jag slipper oroa mig över att tappa den (nu kanske jag överdriver, men jag har smala handleder och det klockarmbandet var alldeles för stort). Kameran ska med på picknicken och efter det ska jag gymma. Oahoah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0