Why can't you forgive me?

Det luktar surfitta i mitt rum. Tack till fiskbullarna, säger jag.
Jag kollade på L.A. Gigolo, för Felicia sa att det var en bra film. Och det var den. Jag väntar på att Måns ska höra av sig till mig. Kanske ska träffa grabben idag, om jag orkar dra mig härifrån. Caroline drog till Hälsingland idag, vilket betyder att jag inte har någon att leka runt med här hemma. Så de kommande dagarna ska jag försöka hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt! OM jag nu orkar ta mig härifrån. Beror också på vilka som vill träffa mig. Men känns som att mycket av mina sommarpengar kommer gå till fika/bio. Men jag klagar inte på det. Får hoppas på att Marisa har råd att gå och se A-team med mig, för jag vill verkligen se den!


1. l.a. gigolo
2. a-team

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0