Why it's greased lightning.

Jag befinner mig hemma hos mamma i Saltsjö Boo as we speak. Jag har städat rummet här med, vilket känns jäkligt skönt. Nu är det fräscht både hemma hos mami och papi. Jag har nästan packat upp allting och jag har följt med mamma och Kristian och handlat lite. Känner mig duktig! Har inte slöat sönder hemma de senaste timmarna. Dock kommer jag göra det nu tills fotbollen börjar..
Lyssnar på Grease soundtrack och njuter. Får lust att se filmen, men den har jag inte. Får se om man orkar ladda hem den eller så. Stockard Channing - There are worse things I could do är en solklar favorit! Jag väntar på att Felicia ska komma hit och kolla på finalen med mig. Har inte träffat tjejen på cirkus en vecka, så det ska bli kul att ses igen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0