Will you be my bride?

Oj, vad jag höll mig länge! Klarar tyvärr inte av mer än en dag utan den här bloggen, om jag har tillgång till dator och internet dvs. En del grejer hände igår, som jag ångrar och som jag grät jävligt länge över. Förhoppningsvis löser allting sig. Håll en tumme för mig, är ni snälla?
Idag var jag, Felicia, Elin och Andreas bjudna på middag hemma hos mami och Kristian i boo! Jäklar så trevligt det var! Pratades en hel del om Kroatien, vilket både jag och Felicia uppskattade till tusen. Fy satan vad jag längtar! Fy satan vad jag behöver komma härifrån! Fy satan vad jag vill sola! Fy satan.....

en jävligt failad 'dagens klädsel'-bild, men som får duga!
och klaga fan inte på tuttfettet, sådant är faktiskt klassat som normalt enligt mig, hehehe

klänning - monki 300:-

Och jag insåg nu att det ser ut som att jag inte har nå kläder om man kollar på min hängare. Men bli inte lurade! Jag fick nyss upp den så har inte hunnit hänga dit allting än :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0