You've got a heart on fire.

Tydligen har jag en lätt version av myggbettsallergi. Men det konstiga är att det bara är så ibland. Jag kan få myggbett som ser helt normala ut, som små prickar som kliar, fast som jag undviker att röra. Ibland kan jag dock få världens fetaste myggbett som svullnar upp x45342. Nu har det hänt igen, och det här är nog det värsta myggbettet hittills. Jag vill inte skrämma iväg er, men det här är sanningen. Igår kväll när vi var ute blev jag attackerad av massvis med mygg, men jag trodde inte det skulle bli hemskt alls. Senare idag när jag var med Ida och Kajsa så la jag märke till att det hade blivit stort och att det sved jättemycket. Nu är det fan åt helvete. Jag har googlat runt och letat efter sätt för att få ner svullnaden och jag försöker med allting just nu. Jag vill inte gå runt med detta imorgon. Ja, jag har fan planer imorgon. Hela dagen och hela kvällen. Varför händer det här mig för?

här skulle jag egentligen lägga in en bild
men bilderna är för äckliga och jag vill inte se dem i
större format än på googlesöknings-sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0