A big smile on my face.

Nyligen hemkommen från ett vad man kan kalla ett ganska hårt träningspass. Först power walk:ade vi till Fårdala i hopp om att hinna med bussen hem till Cassy men när vi insåg att det var ett hopplöst fall så tog vi det slow. Väl hemma hos Cassandra i Nyfors pratades och skrattades det åt ganska random grejer, planerades inför morgondagen osvosv. Sedan uppstod det ett problem - jag ville komma hem så fort som möjligt, men bussen gick inte förrän 30 minuter senare, så jag föreslog ännu en promenix hem. Detta gillade inte Carro och tyckte att vi skulle stanna hemma hos Cassandra tills bussen gick. Och vem löste det hela om inte Cassandra Holmlund! Självklart kunde vi låna hennes cykel! Så Carro skjutsade hem både mig och henne från Nyfors till Tyresö strand. Ni som bor i Tyresö fattar att det är en bit mellan dessa platser, ni som inte gör det - det är en bit! Fick så förbannat ont i ljumskarna när jag försökte undvika att slå fötterna i marken, men nu är jag äntligen hemma och ska snart sova! AWSM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0