But I guess you'll never know.



Jag är så galet hungrig! Magen kurrar. Det enda jag fått i mig idag är Special K och en morotskaksmuffin någon gång i eftermiddags. Duktig Sofia! Eftersom jag gick upp jättetidigt imorse så känns det som att den här dagen egentligen varit två dagar. Felicia och jag träffade Sandra och köpte lite förnödenheter inför Peace&Love. Kollade på kläder gjorde vi också och jag köpte en jättesöt sommarklänning! Bild kommer upp senare ikväll. Måste bara få Caroline att lämna tillbaks min dator (hon ligger inlåst på sitt rum och kollar satc, den nörden!). Ska försöka undvika att klämma in mycket text, så this is all for now! Hoppas ni haft en bra eftermiddag, för det hade jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0