Can you lift me up?

Kollade nyss väderprognosen inför helgen på klart.se, yr.no och smhi.se. Nu när det är viktiga grejer som händer så måste man vara i alla fall 90% säker på hur vädret kommer bli! Kollade även 10-dygnsprognoser för Borlänge och det ser ut att inte bli allt för pjåkigt. Som jag sa till Andreas - jag ska be till gud och till Michael Jackson och alla andra däruppe om att det måste bli fint väder den veckan. Ska försöka komma ihåg att göra det i alla fall, hehe.

Jag målar naglarna röda nu as we speak och väntar på att naglarna på vänster hand ska torka. Skitintressant info, va? Imorgon och på onsdag ska det bli galet fint väder. Då vet ni var ni hittar mig (psst, på min altan, om ni inte förstod det!). Måste ladda inför Kroatien och det är klart man börjar redan nu. Hhhihihi


Här har vi söt strand i Kroatien och ja, kaninen var nödvändig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0