Du har så mjuka läppar.

Håkan Hellström gör mig taggad. Jag vill skrika. Sjunga. Dansa. Hoppa. Skutta. Springa. Felicia och jag har kollat runt efter åldersgränser, priser och andra grejer i Kroatien på internet och är nu lyckliga som få. Tydligen finns det gym på ena campingen, och massa andra aktiviteter. Ni kanske trodde att vi är sådana som bara slackar runt på semestern men icke! Lite träning ska vi fanimig orka med.

I centrum köptes det godis och dipp. Här hemma har vi chips och PÄRONSAFT. Hell yeah. Vi ska antagligen slå igång 'The Box', eller så kanske vi bara sätter på oss hundra tröjor och glider ut på altanen och chillar. Jag vet inte riktigt hur det blir, men det kommer givetvis bli en bra kväll, vad vi än gör.
Imorgon ska Felicia köpa sin nya mobil och vi ska även fira Jennie och Nils! Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0