Dude, I totally miss you.

dude i totally miss you,
i totally miss you,
dude i totally miss you,
all the time.


Sista natten jag sov i min egna säng på ett tag då. Ikväll blir det antagligen Sandras golv eller något, men det kommer vara mer bekvämt än att sova på marken. Jag funderar fortfarande på att ta med mig en luftmadrass, men det känns SÅ JÄVLA ONÖDIGT med tanke på hur mycket den kommer väga.. Haha vi får se hur jag gör.
Jag har suttit och förbannat mig över mina myggbett som jag har på hela kroppen. Rumpan, armen, pannan, vadfan? Salubrin hjälper verkligen inte. Vill klia sönder dem, men jag försöker att hålla mig ifrån att göra det. Går ganska så bra.

Inga planer idag, verkar det som. Ska packa och städa mitt rum bara. Ikväll skjutsar pappa mig till centralen och därifrån tar jag mig till Sigtuna, wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0