En melodi växer sig fram.

Jag hatar att vakna av att man är kissnödig och inte kan somna om utan måste kliva upp och gå på toa. Jag hatar även att jag har rummet på den sida där solen går upp vilket resulterar i att det är väldigt ljust här hela morgonen. Jag har en rullgardin, en vit en. Som inte ger speciellt awesome "skydd" mot ljus. Så det är bara för mig att gå upp vid den här tiden. Nu inser jag nog delvis varför jag sover i Carros rum. Det är mitt emot mitt, där går inte solen upp, utan hon har det MÖRKT hela morgonen. Solen når hennes fönster tidig eftermiddag skulle jag tro.

Vi var inte ute och gick igår. Snarare krälade oss fram längs Tyresös gator. Linnea, den tjejen, är jääkligt seg när det gäller att promenera. Så på vägen hem joggade jag och Caroline en bit, pga rastlöshet i guess. Vi åt en hel del cupcakes och kollade på filmen 'Helgonet' med Val Kilmer. Anledningen till att vi gjorde det var för att det var det enda bra som gick på våran skitTV. Då förstår ni säkert att filmen var dålig. Oerhört dålig. Och gammal.
Jag har inga planer för idag, och det är riktigt skönt. Funderar faktiskt på att stanna hemma. Imorgon ska jag följa med familjen till IKEA för att införskaffa lite grejer och sedan är jag och Andreas bjudna på middag hemma hos mami. SOFT! Jag tror jag har berättat varför jag inte bor där men jag gör det igen - de håller på med vägen, avloppet och godknowswhat därborta, vilket betyder att vi inte kan duscha normalt, måste diska för hand, inte kan tvätta = skogsmänniskor. Inte okej. Hoppas de snart blir klara!
Vad sägs om lite Satc nu? Hehe yes


jag saknar min tråkiga, men väldigt söta katt

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har det bästa rummet, mhm!

2010-06-19 @ 17:51:53
URL: http://csernhall.blogg.se/
Postat av: S

fuck you.

2010-06-19 @ 17:56:31
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0