För ett par bruna ögon for jag.

Håkan spelas på hög volym och nu sitter jag här i Carolines SSS-byxor. Hon snodde mina mjukisar när hon drog till sjukhuset imorse och har dem fortfarande på sig, så det blir fjortis-time för mig. Förhoppningsvis tappar jag inte läsare pga detta, HEHE.
Jag sitter och väntar på att pappa ska komma hem och hjälpa mig med lite grejer. Senare ska jag välja något att ha på mig ikväll, göra mig i ordning och hoppa på 805:an mot gullmarsplan! Marisa kommer sitta på den och vi två, små, söta och rara flickor ska hem till Patrizia och kolla på fotboll. Egentligen är jag inte världens fotboll-fan direkt men jag måste ge det en chans. Har faktiskt gjort min läxa och insett att det finns hunks i Italiens lag. I alla fall! Kameran följer med.


haha, bara för att bilden är så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0