Han fångade sparken med huvudet.

Sov hos Caroline inatt. Kände att detta var en av de nätterna då jag absolut inte ville sova själv, och det är då det verkligen passar att ens syster är hemma och har sitt rum några meter ifrån ens eget.
Jag bör hoppa in i duschen nu med tanke på att jag ska ta samma buss som Felli och Sophia som går 11.37. Nu tänker ni säkert att jag har hur mycket tid som helst på mig, och det kanske jag har. Men inte idag, idag vill jag köra mumie-mode och ta det slow, så vi får se hur jag egentligen lyckas med detta.

Försöker hitta originalversionen av 'Suicide medicine' med 'Rocky Votolato' men den finns ingenstans, vilket suger. Bara live. Så det blir den jag lägger in här!


Tänker på sommaren 07 när jag hör den här. Nostalgi som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0