Här kommer den, sommaren.

Godmorgon, läsare!
Jag är inte bakis idag och det är nog ett mirakel. Kanske lite halvt borta och seg, men det släpper nog snart. Ni såg bilder och kan lätt se att jag hade en trevlig kväll! Det hela började hemma hos Klara, våran underbara vän från Uppsala, där vi pratade och hade det jättetrevligt. Anledningen till att vi drog dit var för att alla i 09spa hade bestämt att ses mycket senare än vad vi trodde, men eftersom det blev så trevligt hos Klara så klagade vi inte! Vi anlände till Skinnarviksberget vid 22-tiden och fick en del utskällningar för att vi var sena, men det släppte alla snabbt! I princip alla ettor från vgy var där, plus några andra. Grymt mycket folk i alla fall, och det gillade vi!
Någon gång (ingen aning om när) kom det poliser, vilket sög. Så vi drog vidare och fyllekäkade på donken med tyresöfolket, ältafolket och.. Måns. Tyresöfolket blev snabbt lämnade ensamma och det var då vi satte oss på en trottoarkant i Slussen där vi fick besök av flera intressanta människor. Till slut stötte vi på Andreas och Jocke som körde på sitt lama 'yo mama'-skämt i princip hela tiden då vi var med dem. Det visade sig att de skulle vänta på sin buss i en timme, så vi satt och pratade med dem ett tag. Soft! Caroline och jag kom hem runt 3-tiden. Tycker fortfarande synd om Emma, Marw och Ida som var tvungna att gå hem till Brevik från kyrkan. Huhu
Som skrivet tidigare, bra kväll! Bäst kväll! Jag hann gråta en del när jag sa hejdå till Måns (som jag ändå ska träffa flera gånger till innan han åker, men ändå) och jag fick mig en blind-date! YEAH YOU HEARD ME, på onsdag ska jag träffa en av Marisas kompisar. Hoppas det blir fun!
Nu = frukost!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0