Hela livet var så skönt.

Äntligen dags att sova! Pontus (lillkusinen) ska precis lägga sig - en (nästan)7åring som lägger sig nu? Vad vi skämmer bort honom! Jag har gäspat två timmar i sträck eller något. Kvällen såg ut som så att jag, Caroline och Lena körde på fotbad, filade, målade och hade oss. Måste vara riktigt fräscha inför imorgon då vi inför våra nya skor! Eller, jag inför mina nya skor. Carro och Lena kör på sina! Medans vi fräschade till det hela så lekte grabbarna med star wars-legobajs, riktigt kul, eller hur?
Känns ganska lamt att jag inte har tagit några bilder och lagt in i bloggen, det ber jag om ursäkt för! Så fort jag har tid ska jag möta Linda och få hem min komptakta kamera (= massa bilder).
Imorgon har jag lovat er bilder, och jag tänker inte bryta det löftet! Natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0