How could this happen to me?

Hemma alldeles för tidigt, det vet jag. 6 av 11 vänners tält blev uppskurna och alla deras grejer blev tagna. Vad ger det Peace&Love för rykte? Första dagen blev jag inte visiterad. Antagligen hände detta inte bara mig, utan flera andra, som kanske hade saker med sig som var förbjudet på campingen.
Jag är så förbannad. Förbannad över att Peace&Love var så jävla mycket sämre det här året än förra. Jag hann inte se artister, så där kan jag inte döma någonting alls. Men campingen. Fy. Fan. Nojig som jag är så är det jävligt klart att jag inte ville stanna kvar och bli bestulen på alla grejerna jag hade med mig. Jag började nästan gråta av tanken, haha. Felicia och de andra stannade kvar där, vilket antagligen gör mig till världens mest paranoida person på jorden, men jag bryr mig faktiskt inte. De lyssnar åt mig, samtidigt som jag shamponerar mitt hår och mentalshamponerar deras i hopp om att få ur all skit som har hamnat däruppe.
Nu har jag lärt mig en läxa. Nästa år blir det antingen Lugna campingen med 43242 hänglös över HELA tältet, eller så blir det till att hyra stuga/bo på vandrarhem. Jag ska nog skicka iväg ett mail till Peace&Love-infon och klaga lite. Senare.
Jag tackar självklart alla vännerna jag träffade där för trevliga supardagar. Speciellt Marcus, Rovie och Jimi. Det var guld värt att träffa er igen.

bilder togs. och de kommer upp här senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: ellieeeeeeeeeee

missade du kooks ocj Jay-Z? är du galen kvinnaaaa!?

2010-07-01 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0