I love you.

Sitter hemma hos mami och tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg mellan perioderna. Ja, jag kollar på fotboll och ja, jag hejar på Elfenbenskusten. Varför då? Jag vet inte. Men det känns som the right thing to do, även fast Brasilien nyss gjorde ett mål till. 
   Vi åt jättegod mat och körde impulsiv bakning precis när vi kom hit. Jordgubbs&marängtårta. Dog nästan när jag åt den. Snart ska vi hem dock, vilket suger. De börjar jobba med vägen imorgon igen och jag kommer säkert inte fatta var och hur jag ska ta mig härifrån. Felicia ska komma hem till mig också. Vi ska kolla igenom Peace&Loves spelschema och lite sånt där shieet. Nu ska jag tillbaks till TVn! Bahbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0