I will sit and wait for you.

Vid middagen i eftermiddags berättade pappa och Lena att de var ute och joggade för någon dag sedan. När ni läser detta tänker ni antagligen "Jaha? Okej?" men jag kommer till poängen snart! Lite bakgrundsfakta: Min pappa och min styvmamma är väldigt lata. Min pappa har även haft problem med sina knän och har därför inte kunnat springa. Förut gjorde de det all the time. Nu - not so much. I alla fall! Det pratades och pratades och jag lyckades få in mig i deras träningsschema. Så jag ska börja jogga med dem 2 ggr i veckan. Låter det konstigt? Ja det tycker jag med. Någon runda vid Fårdala ridskola. 4 km. Lata jag borde få det att fungera. Eller vad tror ni? Jag hoppas ni håller några tummar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0