Jag är en liten fjärilslarv.

Efter att Felicia hade sagt att 'Dear John' var en av de bästa filmerna hon någonsin sett så såg jag fram emot att se den. När den var slut utbrast jag "What the fuck?" medans Caroline tänkte det (jag lovar). Handlingen var väl, ja, som en vanlig kärleksrulle, men den blev bara mesigare och mesigare och konstigare och konstigare för varje minut som gick. Slutet? What's up? Absolut inte någon film jag rekommenderar. När ni tänker att ni vill se den - se Remember the Titans istället.

Jag vaknade för några minuter sedan av att Carolines mobil OCH hemtelefonen ringde. Blev skitförbannad, gick upp och sitter nu här. Har inga planer för dagen, först verkade det som att bio skulle bli av men är inte riktigt säker nu. Vädret suger, som det har gjort några dagar nu, men jag hoppas att solen börjar kika fram snart, om någon dag, eller två.
Nu ska jag se någon film. Weiii

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur kan du säga så?! omg... den var typ. BÄST. Shit. Dör på riktigt. Jag är helt kär <3

2010-06-14 @ 18:29:53
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0