Jag är vaken för sent.





Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra/vart jag skulle åka när jag tog mig hemifrån i eftermiddags. Det slutade i alla fall med att jag besökte Skogskyrkogården. Det var fint, regnigt. Ni som känner mitt hår förstår nog att det slutade i en katastrof efter besöket.
Imorgon ska jag göra en rolig sak med Felicia. Kan inte berätta vad, tyvärr. Annars blir det nog en ganska avslappnad helg. Lyckades tvinga pappa att hyra filmer! 'The box', 'The road' och någon svensk komedi med Rolf Lassgård (tror jag). Och nu ska jag äta mat, är skithungrig!

 


Kommentarer
Postat av: jennie

på skogskyrkogården finns min mormor!



och btw, ni kommer väl till fåfängan imorgon:D?

2010-06-12 @ 00:49:34
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0