Jag har suttit här ett tag.

SOMMAR SOMMAR SOMMAR! Jag är så jävla glad. Vädret äger och jag kan införa mina mörkbruna gladiatorsandaler som jag köpte igår eftermiddag. Heldag på Skansen med familjen kan inte bli mer mysigt! :) Planerna för eftermiddagen/kvällen är lite oklara. Kanske ska på skrattstock med Marisa och några andra! Förhoppningsvis tar jag arlset och åker dit. Annars blir det filmkväll här hemma! Väger tungt.
Tydligen ska jag möta upp Linda och få tillbaks min kamera också, ÄNTLIGEN! :D Och när jag kommer hem får ni massvis med bilder, det lovar jag! ♥


Hej hopp gummisnopp! lite brun är jag väl allt? HEHE stek blire idag.

Kommentarer
Postat av: Hannas blogg

fiint!



soorry att jag inte hunnit svarat tidigare (jo jag hade fått din kommentar men helt enkelt inte haft tid att svara) ÅÅÅÅ vad härligt! asså jag kommer inte ihåg så jätte mycket.. -.- vi var mest där för att bara slappa! hängde på stranden och åt på uteserveringen. vet inte riktigt vad jag ska säga.. meeeen du måste berättta allt till mig sen!!! när du vart där. fyfan va niiiiice kramrkam!

2010-06-05 @ 14:56:28
URL: http://www.hannahirvasoja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0