Jag krossar fönster.

1000 myggbett senare så sitter jag här. I mitt rum, bredvid min säng. I mitt hus, som har både väggar och tak. Att ha varit på Ellens landställe var sjukt awesome. Att tälta var inte så awesome som jag mindes från Peace&Love 2009. Antagligen har jag några intressanta och obekväma nätter att se fram emot nästa vecka.

Jag har tagit en del bilder, men som jag ska lägga upp efter att jag ätit, duschat och slängt in lite skit i tvättmaskinen. Hörde ni det? Ska jag tvätta? WAO. Undra hur det kommer gå..... När det gäller bilderna - jag var lite dålig på att fota, men Sandis och Emilia var grymma, så jag kanske snor några pics från dem och lägger upp lite senare. We'll see.
NU BEHÖVER JAG MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0