Jag orkar inte mer.

Tjohotjohej! Idag är den dag då jag känt mig mest förödmjukad. Jag åkte till en helt annan stad, helt i onödan. Jag klev av på Arlanda och knallade runt där i en timme, av någon random anledning. Jag åkte alldeles för mycket tåg, buss, pendel och tub.
Sofia Sandwall, när ska du lära dig att vissa människor oftast kommer behandla dig som skit? "Aldrig?"

Känns som att jag snart kommer svimma. Kanske dags att stoppa i mig något? "Stoppa i sig något"? Probably den äckligaste synonym-meningen till "äta". Eller, finns det ännu värre?
Förresten! Min plan skall fixas och trixas med idag. Behöver Carolines hjälp. Det sämsta är att jag aldrig kommer berätta för er vad det är för något jag planerar i mitt huvud! Eller när jag tänker efter.... så kanske jag gör det någon gång! Beror på om denna planering resulterar i något positivt eller negativt, mina vänner (;

Kommentarer
Postat av: Sandra

You know that i love you girl!

2010-06-03 @ 20:28:48
URL: http://askformyheart.webblogg.se/
Postat av: S

and i love you too! hhuhuh<3

2010-06-03 @ 21:23:45
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0