Jag vet att det går över, men det är lika svårt för mig.




Jag kommer lägga in i princip samma bilder (+ några fler) på facebook, här blir det lite mycket bildbombning om jag ligger in alla. Kameran lånades en del och jag måste erkänna att jag enbart tog en av de bilderna, men jag tänker absolut inte säga vilken..... huhu
Det var jättetrevligt igår! Fick kanske i mig lite för mycket av det goda, men det gjorde bara kvällen ännu roligare! Det börjades i Fåfängan men drogs sedan vidare till Skinnarviksberget där Hugo och några andra boys chillade. Vi hann tyvärr inte stanna kvar där länge, jag och Linda, för vi hade inte koll på tiden tyvärr = vi missade tunnelbanan och var tvungna att gå från Zinken till Skanstull. Någonstans i mitten, vid SÖS, så lyckades vi stanna en taxi och åka till Gullmars. 100pix? Är det bara jag som tycker det är dyrt? Jag menar, inte var det en lång sträcka vi åkte..
Hela kvällen hem är ganska suddig, men det jag minns helt klart är att jag ringde en viss kanadensare på vägen hem från bussen och spenderade upp alla mina pengar. 200kr för att prata i ~7 minuter? What's up? ): Jaja. Vad som är gjort är gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0