May you stay forever young.

Det gick bra på passmyndigheten förresten! Jag har både positiva och negativa kommentarer angående passfotot! Eller, en positiv - jag ser bra ut på bilden! När det gäller det negativa så är det så att, eftersom man skulle se totalavslappnad ut i fejjan så ser jag ut som en fånge, en snygg sådan ifs, HEHE, men aa. Andra negativa kommentaren, som kan ses både positivt och negativt är att jag putar med läpparna. What? Hur hände detta? Men ja, av någon anledning så ser mina läppar enorma ut. Kanske inte enorma...... men stora. Det såg snyggt ut, och jag antar att de ser ut så när jag är avslappnad? HAH, nice. Jag antar att jag switchade den negativa till något positivt? Oh yes I did.

LINDA, JAG VILL HA TILLBAKS MIN KAMERA! JAG KÄNNER MIG HELT TOM UTAN DEN!
förklaring: jag glömde den hemma hos Linda när hon hade partey :(

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha du är så rolig!! Det va ju asbraaa att du blev bra på fotot till skillnad från mig ;)

När kan du mötas? !!

2010-06-03 @ 20:10:22
URL: http://livetsommajs.blogg.se/
Postat av: Linda

svaret! Uppsala tripp! bangar INTE på de! :D :D :D

mitt pass vill du nog inte se, ser liten och mitt hår är platt!!



ska träna på söndag, sisi men vet inte riktigt hur det blir där måste kolla upp de! men hör av mig! :D

2010-06-03 @ 21:28:35
URL: http://livetsommaj.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jävla chatt men men.

jaa fikan måste ju göras! va det mer än ett halvår sen vi bestämde eller? ;)

2010-06-03 @ 22:08:08
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0