One may think we're alright.

The Perishers - Pills. Där har vi bra vakna till liv-musik. För några månader sedan la jag in i princip alla deras album på min iPod och tröttnade snabbt. Sedan när Christofer spelade lite Perishers när vi låg ute och solade så började jag digga dem igen, mums.

Så, vad fan gör jag uppe nu? Min buss går om tre timmar. Jag har duschat. Men fan, bra att ha tid på sig, eller? Känns som att jag kommer freaka ur om någon timma och tro att jag kommer glömma allt. Men jag ska försöka att inte göra det. Skrev upp massa grejer som jag hade glömt bort igår kväll, vilket var jäkligt bra att jag kom på just då och inte tio minuter innan jag ska dra till bussen idag. Höhö
Nu ska jag ner, packa lite småstuff och äta frullebull!


midnight skies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0