Säg inte nej.

På IKEA införskaffades det en del grejer till rummet. Till hösten ska vi försöka måla om, köpa nytt och ha oss. Jag har inte valt färger än, men funderar på svart fondvägg, eftersom jag har ljusa möbler. Någon mörk vägg ska jag ha i alla fall. Nya möbler måste fixas och jag har ingen aning om hur jag ska möblera. När vi knallade runt på IKEA blev jag helt galen. Fan vad jag längtar tills jag flyttar hemifrån. Då det ska handlas allt från möbler till köksredskap. TAGGAD TILL TUSEN!

Vi körde fort som satan hemåt för att kolla på bröllopet. Jag som varit emot allt det här tidigare blev en aning lugn när jag såg vigseln på TV. Hennes klänning, musiken, Daniels läspande, deras snyftande. Så jäkla vackert alltihopa. Jag vet att många är emot det, att vi via skatter har betalat en hel del för bröllopet och att vi drabbas som ini bla. Kungen betalar hälften, vilket jag inte alls trodde tidigare. Därav lugnet från min sida, haha


fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0